Pagina's

new in: C&A, V&D, local shop


Een paar daagjes terug ben ik gaan shoppen met een goede vriendin van me,
het is natuurlijk sale en daar moesten we van genieten!
(overigens is dit een van de weinige heldere foto's van deze post, oeps..)
Deze week heb ik het hartstikke druk met kindervakantieweek. Ik mag de hele week door het bos rennen met een groepje van 9 jongens en 2 meiden. Tot nu toe geniet ik er nog van maar ben ik na zo'n dag wel helemaal uitgeput. 
Ik heb ook de laatste aantal dagen geen tijd gehad om posts te maken, sorry!

Dit jasje heb ik gekocht toen ik er achter kwam dat ik nog een uur langer op de bus moest wachten. Toen ik er achter kwam dat ze toch leuke dingetjes verkopen in ons mini dorpje! 15 euro!



Dit topje heb ik bij de V&D gekocht voor 7 euro








Deze twee shirts kostten me 22 euro(samen) en komen van de C&A, en ik moet er heel eerlijk bij zeggen dat ik totaal niet verwacht had dat zij zulke leuke shirts in de collectie hadden!


 en dit shirt heb ik voor 9 euro gekocht bij de V&D.

Nu zoek ik alleen nog een nieuwe bandeau top voor die twee shirtjes van de C&A, het liefst een felgekleurde. Ik heb er wel een gezien bij de V&D maar had er toen niet bij nagedacht dat ik die nog nodig had!



Wat vinden jullie van mijn aankopen?

liefs,

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het eerste jasje het leukste :)
    Ik volg je nu op bloglovin!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je terug meid. Ik vind hem ook echt heel leuk, en dat voor 15 euro!

      liefs

      Verwijderen
  2. Wat een leuke aankopen, ik vind shirts met tijgers erg leuk dus dat is mijn favoriet :)

    xx Annemijn (quirkyandcurly.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, ik zat heel lang te twijfelen omdat ik eigenlijk bijna nooit echt t-shirts draag, maar toch vond ik hem toch echt heel leuk. Ik moest hem kopen!

      Verwijderen
  3. Leuke aankopen! Ik vind de top met Rude Boy erg gaaf.
    Ik volg je nu, volg je me terug?

    xoxo,
    Shannon
    foodfashionbeautylover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik volg je terug hoor!
      Ik had echt nooit verwacht dat ze zo'n cool shirt verkopen bij de C&A! Ik was ook echt bij toeval binnengelopen haha.

      liefs,

      Verwijderen
  4. Die shirts van de C&A zijn echt super!
    xox

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!