Pagina's

lovin' these new clothes

Deze hakken kostten me 30 euro in een spaans winkeltje, en ik droeg ze gisteren op mijn verjaardag samen met het volgende jurkje, voor 20 euro uit hetzelfde winkeltje!




De blauwe bandeautop heb ik gekocht voor 5 euro in de h&m  




 De mint top was volgens mij 10 euro van de Vero Moda en de prada parfum heb ik voor 45 euro gekocht in mallorca.



Deze top heb ik gisteravond voor mijn verjaardag van een vriendin van me.


 deze broek kostte me volgens mij 20 euro van de C&A en het jurkje 5 euro van de H&M

 Deze armband heb ik van mijn moeder gehad voor mijn verjaardag.

Dit jurkje heb ik van mijn vriend gekregen in mallorca.

shoppen is zo heerlijk..

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!