Pagina's

dinner with love

Vandaag ga ik uit eten met de liefste omdat we nu weer 8 maandjes samen zijn. Jullie denken vast, een lange broek?! Ja, moet wel. We gaan namelijk met de motor.. 

Deze outfit is een combinatie van mijn favoriete items! 
De top van de beatles is tweedehands.
het giletje met franjes is ook tweedehands, van de vero moda.
De lichtblauwe spijkerbroek is van de C&A,
Ik weet niet waar de schoenen vandaan komen.
Het horloge is van ICE watch en de zonnebril heb ik ooit eens gekregen bij de kapster.





wat vinden jullie van deze outfit?

liefs,

3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! En wat gaaf op de motor!

    volg je me terug? liefs

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jubileum (sorry ik wist er geen ander woord voor)!
    En erg leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!