Pagina's

changed my room


Vandaag besloot ik om mijn kamer weer eens een keertje anders in te richten.
Wel ben ik nog steeds aan het wachten tot mijn vader eindelijk eens de langverwachte plank aan de muur maakt. Deze moet boven mijn tv komen, zodat ik daar wat dozen en mijn prijzen op kwijt kan. Ik hoop dat het dan wat minder rommelig lijkt. Hoe rommelig het er ook uit ziet, het voelt wel als mijn eigen plekje!


 Pas als de plank er is ga ik eens kijken wat ik precies ga doen met mijn fotomuur. Ik moet nog allerlei leuke foto's opzoeken en ophangen, en dat zal nog wel eventjes duren denk ik..

Dit is mijn favoriete plekje van mijn kamer. Het ziet er inderdaad weer wat rommelig uit, maar ik kan zo zien wat ik aan wil trekken vanuit mijn bed.
Dat is namelijk wat ik 's morgens altijd doe: mn lampje aanzetten, nadenken over wat ik ga doen die dag, en daarna nadenken over welke outfit daar bij zou passen.


Ook heb ik mijn 'kast' weer eens uitgeruimd. Ik had twee volle vuilniszakken met kleding die ik niet meer hoefde of niet meer pastte en ook nog eens zes paar schoenen! Ik liet een vriendin langskomen en kijken wat ze allemaal leuk vond en ze heeft een hele vuilniszak en twee paar schoenen mee naar huis genomen.
Het grappige was dat ze op de fiets was en haar moeder op moest bellen omdat ze heel die zak niet eens meer kon tillen dus ook niet op de fiets mee naar huis kon nemen.
Ben jij benieuwd wat ik allemaal nog over heb? Heb je interesse om iets over te nemen?
Binnenkort show ik alles even in een aparte post!

Als jullie nog tips hebben om mijn kamer mooier te maken, kan je het natuurlijk altijd laten weten in een reactie!

liefs,

6 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, ik moet ook nodig weer eens mijn kleding uitzoeken! Volgens mij kan er ook heel veel weg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Wel aardig dat je die zak kleding aan je vriendin hebt gegeven.
    Je hebt een leuke blog :) Ik follow je haha :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als een gezellige kamer :)
    Leuke blog ook!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kamer, ziet er goed uit! Volgens mij heb je veel en leuke schoenen zo te zien. Leuke dingen schrijf je, ik volg je :)
    Liefs!
    http://www.fashion-fantasia.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zo'n open kast altijd zo leuk! Ik volg je :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je open kleding kast heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!