Pagina's

beste vakantie ooit

Hee meiden,
ik ben sinds maandag terug van de beste vakantie ooit.
Ik ben naar mallorca geweest met mijn lieve vriend en we hebben de hele week lekker liggen luieren op het zwembad. Verder hebben we bijna iedere avond een wandeling gemaakt.


Om heel eerlijk te zijn had ik echt niet verwacht dat die week zo zonder problemen verliep. We hebben geen enkele keer ruzie gehad op vakantie. We hebben uberhaupt nog nooit ruzie gehad trouwens en we hebben nu bijna acht maandjes een relatie. 

In mallorca hebben we de mooiste plekken ooit gezien tijdens de strandwandelingen, toen had ik wel heel veel spijt dat ik mijn goede camera niet mee had genomen. Maar hoeveel spijt zou ik hebben als ie onderweg kapot was gegaan?!

De dinsdag in mallorca was mijn vriend jarig en ik heb als verrassing alle kastjes gevuld met opgeblazen ballonnen. Ik vroeg of hij zijn cadeautje wilde hebben en liet hem iedere keer een kastje uitpluizen. Steeds bleef hij bezig met het uitpluizen van elk kastje maar hij kon steeds het cadeautje niet vinden. Toen kwam hij bij het laatste kastje aan en vielen er een hele hoop ballonnen over hem heen en vond ie het cadeautje: een kussensloop met 'i love you 21-11-12' erop geprint. Ook heb ik een schilderij voor hem gemaakt van een chevy bel air(een amerikaanse auto) met de amerikaanse vlag op de achtergrond. Hij was er helemaal blij mee.

Natuurlijk heb ik ook veel geshopt in mallorca maar dat laat ik zien in een volgende post omdat ik in Nederland ook nog wat dingetjes geshopt heb.
Al met al was mijn vakantie helemaal perfect en heb ik er echt van kunnen genieten.
Van de leukste vakantiefoto's gaan mijn vriend en ik een fotoboek maken!

Gisteren was ik jarig en heb ik ook allerlei cadeautjes gehad, waar ik hartstikke blij mee ben!
Waaronder een helm en dit fotolijstje van mn lief.
Ook heb ik wat kledingstukken gekregen van vriendinnetjes, maar ook deze kun je zien in de volgende post!

Ik hoop dat jullie allemaal net zo gelukkig zijn als ik, want ik ben zo gelukkig!

liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ben ook een paar jaar terug naar Mallorca geweest :)

    Ps. Zullen we elkaar volgen? Ik volg je vanaf nu via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!