Pagina's

wishlist

Omdat ik over een kleine maand op vakantie ga met mijn lieve vriendje moet ik sparen, daarom heb ik met mezelf afgesproken iedere maand 1 item te kopen. Dit is tot nu toe niet echt goed gelukt moet ik bekennen. Ik heb nog steeds een wishlist, maar die heb ik altijd wel..
zoals dit jurkje van Bershka, deze had ik in Berlijn al aan gehad en ik voelde me er zo mooi in!




schoenen zoals deze ook van Bershka, maar dan binnen mijn budget..

Een simpel jeans-shortje voor een hele goede prijs van Sheinside
En ik wil ook deze ketting graag, of iets wat er op lijkt van claires



En als laatst heb ik nog fake-plugs gevonden op ebay

Maar eerst zal ik dat jurkje maar eens binnen zien te slepen!
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!