Pagina's

something new, something old, something borrowed

Hi girls

Vandaag was ik lekker vroeg uit omdat de koning en de koningin op bezoek kwamen. Jammer genoeg reed de bus niet van waar ik op moest stappen dus moest ik een heel eind lopen. Als het nou heerlijk weer was geweest was het niet eens zo erg, maar het weer word weer steeds een beetje slechter..
Ik heb het de laatste tijd erg druk met school, volgende week heb ik toetsweek en dan kan ik de vakantie in gaan luiden met een weekendje weg met de familie en de dag nadat ik terug kom gelijk op vakantie met mijn vriend.

Afgelopen dagen heb ik deze outfits gedragen, nu is mijn vraag aan jullie: welke vinden jullie het leukst?





Dit droeg ik op maandag:
 shirt: net binnen, tweedehands!
legging: tweedehands zie eerdere post
shoes: ideal
necklace: claires, nieuw!



 Dit droeg ik op dinsdag:
broek: pieces, met zelf de gaten gemaakt
top: nelly.com
blouse: tweedehands en zelf de studs erop gezet



Dit droeg ik vandaag:
sheer maxirok: zelf gemaakt!
top: tweedehands
vestje: liu-jo

Zoals je ziet zijn het heel verschillende stijlen.

Misschien wel interessant om te vermelden: ik heb de afgelopen aantal weken wat simpele dingetjes voor een modeshow op onze school ontworpen, het stelt verre van iets voor, maar we hadden ook maar beperkte middelen tot onze beschikking. Maandagavond hebben we een modeshow op school gehad, en hier werden mijn ontwerpen en creaties geshowt. Een leraar had foto's gemaakt en zou ze naar mij mailen maar dit heeft hij nog niet gedaan, dus de foto's volgen nog!

liefs,

9 opmerkingen:

  1. Leuke outfit Dinsdag!

    Ik volg je via bloglovin en GFC.
    Wil je beide terug volgen?
    www.based-on-beauty.blogspot.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh natuurlijk de eerste (die je via mij hebt gekocht :)) Superleuk gecombineerd!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits & echt hele leuke items!
    Succes met je toetsweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die blauwe schoenen :O
    En ik vind de tweede outfit het leukst!

    Ik volg je nu x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tweede is erg tof! :)
    Liefs!
    http://beautycara.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfits, en dat shirt met The Beatles erop, liedje. <3
    Ik volg je trouwens op bloglovin', volg je mij terug? :)

    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super de ketting!

    Leuke blog trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!