Pagina's

new in

Hee meiden, hier heb ik weer een post over dingetjes die ik de afgelopen twee dagen geshopt heb!





 Dit broekje komt van Stretch en kostte me 27 euro


 Dit shortje is ook van Stretch en kostte me 25 euro!

 
 Dit broekjes kostte me 25 euro en komt ook van Stretch

Dit broekje komt van de C&A en het kostte me maar 15 euro.
Ik zocht toevallig naar precies zo'n broek maar kon er nergens een vinden voor een goede prijs. Normaal zou ik ook totaal niet bij de C&A zomaar binnenlopen maar ik moest eventjes met mama mee dus ging eventjes voor mezelf kijken. Helemaal super dit!

Wat vinden jullie er van?

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Dat eerste broekje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw super mooie shortjes, ik vind de eerste en tweede het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw vooral die witte is gaaf!

    Ik volg je via bloglovin en GFC doe je terug?


    www.based-on-beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, vooral de eerste & witte lace shorts! En wat een vette achtergrond heb jij op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de eerste en het kanten shortje heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!