Pagina's

how to wear: slangenprint legging

hee dames!
Ik ben weer even afwezig geweest. Ik heb de laatste tijd erg veel deadlines voor school gehad en ik moest ook nog eens veel werken. Als ik eindelijk weer eens een beetje vrije tijd had was ik bij mijn vriend. Daarom hebben jullie al even niets meer van me gehoord.
Maar! Ik heb mijn nieuwe slangenprint legging binnen, en at first dacht ik echt: 'wow, hoe ga ik dit combineren'. Ik ging wat dingetjes uitproberen, en er zijn een aantal leuke outfits uitgekomen!
Nu ben ik wel heel benieuwd wat jullie de leukste combinatie zouden vinden!



Dit is de legging. Ik heb hem geruild met een zwart peplum topje, goede deal!



 Dit is outfit 1, combineer het met een lange zwarte top(die er niet bij ligt), een witte blazer en witte sandaaltjes, zilvere sieraden en je bent klaar!
Deze blazer komt van Vila
 Dit is outfit 2: combineer het met een lang vest dat net over je billen valt, het liefst in een felle kleur.
Roze en Blauwe vest van de H&M en het witte van mijn moeder gejat.
 outfit 3: combineer het met schoenen en een topje dat bij elkaar past, het topje is van Jane Norman, en de schoenen van Ideal(waren maar 10 euro!!!)
outfit 4: combineer het met schoenen en een topje die bij elkaar passen. Deze top heb ik zelf gemaakt, het is het model van de 1000ways dress van SuperTrash. De pumps zijn van Blink.

Wat vind jij van deze aanwinst en welke outfit vind jij het leukst?

liefs,

1 opmerking:

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!