Pagina's

outfit/new in

 take a look:

 Ik zocht al een hele tijd naar een simpele zwarte jumpsuit voor een redelijke prijs, nu had ik er eindelijk een gevonden bij de Vero Moda voor 45 euro en ik ben er hartstikke blij mee!
Ook zocht ik al een tijdje naar een spijkergiletje. Ik had al helemaal in mn hoofd dat ie goed op de jumpsuit zou staan, en dit is zeker het geval!
 Dit spijkergiletje is van de NewLook afdeling bij de v&d en was 18 euro.
Ik denk dat wel dat ik dit giletje toch nog een beetje op ga pimpen, studs op de schouders of een printje erop genaait, wat lijkt jullie leuker?
 Daarnaast heb ik mijn nieuwe simpele clean birckenstocks aan en mijn panterjas van kenzaa.
Het horloge dat ik aan heb is vintage.


liefs,

2 opmerkingen:

  1. Superleuke jumpsuit! Ik ben ook nog steeds opzoek naar een jumpsuit..

    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog? www.xfashionfantastic.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke combinatie en mooie jumpsuit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!