Pagina's

outfit: Wil jij deze broek toevallig?

Dit is de oudste broek die ik volgens mij nog bezit. Ik heb hem eigenlijk nooit echt gedragen en vond dat het vandaag ook daar eens tijd voor moest worden! Deze broek is van Fishbone, volgens mij is dit een van de merken van de newyorker. 


 Onder de broek draag ik pumps van van Haren en erboven draag ik een witte blazer van Vila en een bordeaux rood topje van de h&m.
 Ik vind deze look netjes maar ook stoer, als ik hier een andere nette broek of een rokje op aan had gedaan had ik zo naar een sollicitatiegesprek gekunt, maar met deze broek is het meer een alledaagse outfit.

Wil je deze broek kopen? Dat kan! Zie hier onder voor meer foto's en stuur me maar een mailtje als je geinteresseert bent! Rechts bovenaan op mijn blog kun je mijn mailadres vinden!
 Je kunt deze broek dragen met een kleine maat 38 en maat 36 moet helemaal lukken!



liefs,

2 opmerkingen:

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!