Pagina's

meet my room

Even een post over mijn kamer. Hij is klein, simpel, een beetje rommelig, maar mijn kamer geeft mijn persoonlijkheid goed weer. Zoals dat mijn kleding en schoenen niet in een kast staan, heb ik bewust gedaan. Zo kan ik in een oog opslag vanuit mijn bed zien wat ik aan wil trekken die dag, maar ook dat ik zelf nooit mijn gevoelens achter gesloten deuren houd.


 zoals je kunt zien heb ik een stuk schuine wand. Dit heb ik met magneetverf behandeld en nu zitten er mijn favo foto's en kaarten op, ook zit er een to-do-list op. Erg handig!
 De bank die ik heb, heb ik ooit gratis van marktplaats afgehaald. Het is een goede bank alleen hij ziet er niet uit dus ligt er een lekker dekentje overheen.

 De beer, het rode hartjeskussen en dat kleine leeuwtje heb ik van mijn lieve vriend gehad!
 Omdat mijn portemonnee altijd leeg is heb ik van mijn lieve vriendje ook een tv gehad. We hebben nog niet zo heel lang een relatie(gisteren een half jaar), dus zoveel geld mocht hij er van mij niet aan uit geven, ook heb ik een dvd speler van hem gekregen!
 De kasten zijn allebei hele oude kasten die ik in het wit geschilderd heb.



5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kamer, die kastjes zijn echt heel leuk! En wat een leuk idee om je bank zo voor je bed te zetten, je hebt het echt heel leuk ingericht voor zo'n kleine ruimte. Wat lief van je vriend dat die jou een tv gaf!
    Ik ga je trouwens nu volgen!
    liefs,
    invisiblecreations.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dekbed! Ik heb hem ook!

    Ik volg je nu!

    http://oh-la-lau.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je vriend je een tv heeft gegeven! Ik heb ook een kledingrek in mijn kamer, super leuk en handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kamerm zo een kleding rek is super makkelijk heb ik ook :) ik krijg eerdaags nieuwe kamer van uhm 2 meter bij 2 ofzo xd :P Nee wel wat groter.

    Maar ik volg je volg je me terug :D

    liefs,

    www.jesuisrobiin.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!