Pagina's

gisteren was het kusjesdag!

érg onduidelijke foto maar ik heb hem zomaar eventjes met de cam van de laptop gemaakt! Dit armbandje met echte zwarovski kristallen heb ik gekregen van mijn lieve vriendje waar ik sinds gisteren al een half jaartje iets mee heb! Hopen dat ik nog heel lang of voor altijd bij hem zal blijven!




Gisteren had ik van 5 over 12 tot 10 voor half 3 vrij van school en hij haalde me op en toen gingen we naar een nieuwe amerikaanse diner in de stad. Hij houd van alles wat amerikaans is en dus nodigde ik hem uit om daar te gaan lunchen. Het is net open en ook net gebouwd dus hij had er nog helemaal niet van gehoord, maar dit word nu wel ons plekje iedere maand op de 21e. Is het geen lunch dan is het wel avond eten!
Ik kijk wel een beetje bang op deze foto maar dat maakt me niets uit. Ik was hartstikke gelukkig!

Daarna moest ik nog een uurtje naar school dus hij ging tussendoor eventjes naar zijn opa en oma en daarna haalde hij me weer op zodat we even langs de supermarkt konden, want we gingen 's avonds samen koken!
Ookal was het gerecht simpel als wat(schelpjespasta bolognese), het was leuk én heel lekker!

Hierna hebben we nog samen the Blair Witch Project gekeken, die totaal niet eng is! Jammer van de tijd..
Daarna moest ik weer naar huis, want ik mocht vandaag weer lekker naar school.

Oja! Voor ik het niet vergeet! Mag ik aan jullie vragen wat jullie nou echt van brabanders vinden? Ik heb een artikel gelezen, dat waarschijnlijk veel mensen hebben gelezen, maar dat artikel leek me wel erg overdreven. Dit artikel kon ik op het moment niet vinden..

liefs,

2 opmerkingen:

  1. wat leuk! erg leuk om te lezen :) en gefeliciteerd! liefs

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief armbandje en wat een gezellig dagje. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!