Pagina's

long time no see

Zo, dat is lang geleden!
Ik ben van plan om weer eens wat dingetjes te posten, een verslagje te maken van mijn dagen, ookal zijn ze allemaal vrij simpel. Ik heb daar nu gewoon zin in. Ja, het klinkt asociaal, maar ik heb het al eerder gezegt: ik blog voor mezelf, voor wanneer ik wil, en wanneer ik het nodig heb. Het is voor mij een soort manier om mijn gevoelens te kunnen uiten.


dus: 5-3-2013, daar gaan we

Vanmorgen toen ik opstond was het eindelijk weer licht. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als het nog donker is als ik mijn nestje uit moet. Dit scheelt dus al een heel stuk!

 Ik wist niet wat ik aanmoest, want werd het nou wel of niet warm? Toch trok ik mijn lange Armani jeans aan, mijn Adidas sneakers met roze en lichtblauw en een roze hempje, met een A&F shirtje erover in het blauw met roze letters, en voor de zekerheid toch maar een lekker knalroze heerlijk dik vest.

Toen opweg naar het bushokje. Het was toch nog heel koud! Toch maar handschoenen, een muts en een sjaal aangetrokken. Toen ik eindelijk bij het bushokje belandde was ik volledig uitgeput. Ik had niet hard gefietst, zeker niet, maar ik heb pfeiffer, al vanaf november. Ik ben het moe zijn gewoon moe. 
Kennen jullie dat gevoel dat als je wakker word en de trap afloopt dat je dan alweer te moe bent om verder nog iets uit te kunnen voeren?

Nou goed, eindelijk in de bus. Ik was bij het bushokje al aan het kletsen met de dochter van mijn bazin. Ik ging ook expres op een plaats zitten zodat ze naast me kon gaan zitten. Kroop er ineens iemand voor die ik amper kende die naast me kwam zitten, ze zei niet eens iets tegen me maar nam wel ineens die plek bezet. Ik keek even rond en er was nog gewoon zat plek in de bus, ik snapte er niks van, ze ziet toch zelf ook wel dat ze mijn gesprek onderbreekt?

Nouja eindelijk op school aangekomen kom ik erachter dat ik een toets heb. Jahoor, Nederlands, en ik stond er net zo goed voor. Jammer dan, ik haal het wel weer op. Ik was binnen een kwartier klaar en de rest van mijn klas had nog een heel uur nodig. Ik ben altijd wel vroeger klaar dan anderen met toetsen maar dit vond ik wel extreem. Ik keek dus nog maar even op mijn blaadje of ik niet de helft over had geslagen. Neehoor, dit was niet het geval. Ik ging rustig door met het lezen van een boek.
Een boek dat nog best interessant is trouwens! 'hersenschimmen' heet het, het gaat over de gevoelswereld van een man die begint te dementeren en dat het steeds een beetje erger word. Een zielig boek, maar wel zeker een aanrader!

Toen had ik nog een lesuur en daarna zou ik vier uur vrij zijn. Vier uur zou ik moeten wachten op een uurtje duits, normaal laat mama me thuisblijven, ook vanwege de pfeiffer, maar vandaag vond ze dat ineens niet meer goed. Nouja ik maar wachten dan, wat uiteindelijk niet zo erg bleek te zijn toen ik wat wijntjes achterover had geslagen op het terras in de stad. Heerlijk genieten van het heerlijke weertje! 

Terug op school kon ik niet wachten om uit te zijn, ookal was het maar één uurtje les. Ik wilde naar huis. Ik wilde naar bed. Ik was moe. 

Eindelijk thuis plofte ik eerst neer op de bank, toen ging ik eten, en toen lekker in bad. Nu lig ik al vanaf acht uur in bed, en zometeen ga ik heerlijk slapen. Dromen over morgen. Morgen zie ik mijn lieve vriendje nog voordat ie donderdag naar Florida vertrekt. Ik ben toch zo jaloers op hem. 

Kortom, het was een dag met nogal wat kleine irritaties, maar eigenlijk gewoon een doodnormale dag.
liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!