Pagina's

afscheid

Ik ben nooit goed geweest in afscheid nemen, ookal is het maar voor twee weken.
Ik moest vandaag afscheid nemen van mijn vriend voor twee weken. Hij gaat lekker op vakantie in Florida terwijl ik in dit koude kikkerlandje nog lekker naar school mag.



Ik was om vijf voor een uit van school, toen ik klaar was liep ik gelijk naar de parkeerplaats, daar stond mijn lieve vriend op me te wachten. Hij is er altijd op tijd, en altijd met een prachtige amerikaanse muscle car. Ik kon niet wachten hem weer te zien, ookal zag ik hem maandag ook al. Deze dag moest ik afscheid nemen van hem. Ik ben zo jaloers. Toen we bij hem thuis kwamen gingen we eerst lekker wat eten, toen gingen we lekker buiten in het zonnetje zitten. Heerlijk dat subtiele frisse windje erbij!

Hij vertelde me dat hij liever niet meer wilde gaan, toen hij met zijn ouders geboekt had had hij er niet bij stil gestaan dat ie dan wel eens een vriendinnetje zou kunnen hebben, en dat vriendinnetje wel eens zou kunnen gaan missen. Ik vind dit geen reden om niet meer mee te gaan, over twee weekjes zien we elkaar toch wel weer. Al ga ik hem ook wel echt missen hoor.

Vandaag moest ik persé van hem op de foto met zijn motor. Zodat ie naar zijn twee grote liefdes kon kijken als ie in Florida zat. Ik ben als de dood voor motors om heel eerlijk te zijn, maar vooruit. Met moeite kon ik het beest recht houden, maar er zijn toch wel wat leuke foto's uitgekomen.

Daarna heb ik hem geholpen zijn tasje in te pakken, want ja, vouwen kan hij niet, en ruimte in een tas besparen al helemaal niet. Prima, dan ben ik toch nog met hem samen!

Toen werd het tijd dat ik naar huis ging. Ik moest namelijk eten, en daarna gelijk door naar mijn werk. Ik wilde niet, echt niet. Maar gelukkig ben ik nu alweer thuis en kan ik op tijd gaan slapen.

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!