Pagina's

ups and downs

Hee dames,

het klopt, het is helemaal waar, ik heb al een tijdje niets meer gepost. Dit komt omdat mijn afgelopen week om grof te zeggen gewoon uitermate KUT was. Mijn dieptepunten en hoogtepunten van deze week:



Het begon met allerlei straffen op school. Ik had drie keer mijn boeken vergeten en ik mocht heerlijk een uurtje nablijven en 30 keer een regeltje overpennen. Dit vond ik ontzettend overdreven en dit was de reden waarom ik het volgende heb gedaan. Ik had de zin drie keer overgenomen en daarna had ik drie pagina's volgeschreven waarom ik het er niet mee eens was.
 Ik stond versteld van mezelf. Ik had alles zo netjes geformuleerd en alles netjes beargumenteerd. Ik vond het heerlijk mijn leraar op een beleefde manier ook eens zijn plaats te wijzen. Ik weet dat het niet de bedoeling was, maar als ik tot 5 uur op school moest zitten, dan liever op een manier waarmee ik mezelf ook nog een beetje kan vermaken.


Bovendien is mijn lieve hondje deze week ingeslapen. Hij was al 16 jaar oud dus het was ook tijd dat ie moest gaan. Het was zo erg. Vroeger als ik ruzie thuis had ging ik naar de schuur, want daar woonde de hond. Als ik even niet lekker in mijn vel zat, dan ging ik naar de hond toe en ging ik daarmee kroelen. Ik weet niet hoe, maar ze troostte me altijd weer.
 'S morgens zei mama dat het niet goed ging met de hond, en toen ik 's middags thuis kwam was ze plots ingeslapen.
Gelukkig was mijn lieve mama er om me te troosten, waar deze lieve foto uit voort is gekomen. Al kijkt ze niet bepaald of ze het vrijwillig deed op deze foto.
Vrijdagavond ben ik gaan stappen in Breda. Heerlijke avond was het. Ik heb ontzettend genoten. Ik was uiteindelijk beland in de VIPlounge van een café daar. Ik voelde me stiekem wel goed toen!
 De terugreis met de trein was alleen wel echt schandalig. De vriendengroep waar ik bij zat die staken zomaar sigaretten op in de trein en drukte ze doodleuk uit op de bekleding. Ze waren zowat alles aan het afbreken dus liep ik maar een eindje verder weg. Hier wilde ik niets mee te maken hebben.
Ik had die avond mijn camoblouse van de zara aan met een gouden ketting een zwarte broek, zwarte Uggs en rode lippenstift, al is die op deze foto al helemaal vervaagd..

Zaterdagavond heb ik verschrikkelijk hard gewerkt.
 Zondag kon ik opladen op het strand. My lovely boy kwam me ophalen, en wederom mocht ik niet weten waar we heen gingen. Wederom zat ik mezelf helemaal op te vreten in de auto. Het was een uur rijden, maar ik wist niet waarheen. Ineens waren we op het strand. Wat heerlijk romantisch weer!
 We liepen op de pier, en hij zei: kom we gaan de titanic naspelen. Ik liep hartstikke enthausiast naar het einde van de pier en spreidde mijn armen al. Hij schoot in de lach en hij omhelsde me, toen begon hij zelf het bekende liedje te zingen!
 Daarna zijn we romantisch uit eten gegaan bij een italiaans restaurant. Weer een dag puur genieten dus.

Ik heb mijn best gedaan het kort te houden, maar ik zie nu dat het niet bepaald gelukt is. I would really appreciate it, als je alles gelezen hebt. Dat betekent veel voor me. Zeker nu ik stiekem toch in een dipje zit..

LOVE

1 opmerking:

  1. Ahw niet zo leuk dat je een KUT week heb gehad! Gaat het nu weer beter met je?
    http://abouteverythingxoxo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!