Pagina's

Intense liefde

Dat gevoel wanneer je weet dat iets goed zit, ken je dat? Ik heb het pas leren kennen en ik ben helemaal in de wolken. Dat gevoel dat als je een jongen ontmoet en het op de allereerste date al lijkt of je elkaar jaren kent, prachtig.

Dit gevoel had ik op de eerste date van mij en my love, ookal was het gisteren pas de derde date. Het voelt goed!

Onze eerste date gingen we een filmpje bij hem thuis kijken, en kwam hij me ophalen in zijn auto, een ontzettend oude amerikaanse wagen, zie foto! Dit was al super gezellig.

Onze tweede date gingen we wederom een filmpje bij hem thuis kijken, en kwam hij me wederom ophalen in die auto.
Zijn ouders waren toen thuis en zijn vader had een ontzettend grappige pyjama broek aan waar heel fel op stond: I LOVE NACHOS! Ik kon mijn lach eerlijk gezegt moeilijk inhouden, maar het is me gelukt! Ik stelde me netjes voor en zijn vader zegt gelijk: zo Evi, kom jij maar eens even naast me zitten. Toen ging hij me helemaal ondervragen, gelukkig hadden zijn ouders een goede indruk van me gekregen!
Hij bracht me weer naar huis, maar na het kijken van een ontzettend enge film in een ontzettend oude auto hoop je natuurlijk gauw veilig in bed te liggen.
Het was donker. Plotseling viel er grote tak bovenop de auto. Ik gilde het natuurlijk uit. Tot overmaat van ramp had hij nog bijna een roodharige kat aangereden die plots overstak. De avond van mijn leven dus!

De derde date was nog het leukst van allemaal. Het leukst van alle dates die ik ooit in mijn leven heb gehad. Heel onverwachts en origineel. We gingen paardrijden! Hij kwam me weer eens ophalen op school in zijn oude wagentje, en daar stapte ik in. Ineens reden we weg. Ik had eigenlijk geen flauw idee waar heen en daar had ik niet eens bij stilgestaan.
We zouden eigenlijk romantisch gaan lunchen ergens, maar omdat ik zei dat ik het niet zo prettig vond als iemand kijkt als ik eet omdat ik me dan nogal dik voel(ja, dat is echt zo) ging dat plannetje maar niet door. In tegenstelling tot mij mezelf ongemakkelijk te laten voelen liet hij zichzelf ongemakkelijk voelen. Prachtig.
Ineens besefte ik dat ik in een auto zat en dat ik niet wist waar we heen gingen. Ik vroeg het en hij zei dat ie dacht dat ie een fantastische date had geregeld. Ik wilde het weten, maar hij wilde het maar niet vertellen. Eerst gingen we eventjes wat lekkers te eten halen. Toen ik door bleef zeuren had ie toch uiteindelijk maar toegegeven: we gingen paardrijden.
Hij had dit nog nooit van zijn leven gedaan, maar 2 van zijn nichtjes zaten al ongeveer 6 jaar te vragen of hij nou eens een keertje paard kwam rijden bij hun thuis. Hij had het in die 6 jaar nog nooit gedaan, en we wilden eigenlijk niet weer een filmpje gaan kijken dus gingen we paardrijden. Hij zette zichzelf hiermee in een ongemakkelijke situatie. Dat merkte ik gelijk want net voordat ie op het paard mocht gaan zitten stond ie nogal te trillen zelfs. Hij zei steeds dat ie bang was, en dat was ik ook! We stelden elkaar gerust.

Toen we klaar waren met paardrijden was het tijd voor rust. Hij had nog een verrassing in petto voor me! We reden naar een super mooi plekje in het bos wat hij kende. Het leek gewoon een bos in ieder geval, maar toen we romantisch hand in hand een stukje doorliepen kwamen we bij een meertje uit. Bij dat meertje stonden bankjes en was een steiger. Een prachtig moment met precies de rust die ik even nodig had in mijn hoofd.

Kortom dit was de meest hilarische en fantastische date ooit, en vanavond gaan we samen shoppen. Hoe leuk is dat?! Een jongen die zelf voorstelt om te gaan shoppen. Heerlijk!

Elke dag met hem is een cadeautje.

love,




2 opmerkingen:

  1. Aawhh, dit was zo leuk om te lezen! Het lijkt wel alsof je de perfecte jongen hebt gevonden, want zeg nu zelf: een jongen die zelf voorstelt om te gaan shoppen? SUPER! Ik hoop dat jullie heel gelukkig met elkaar worden, ook al hebben jullie pas 3 dates gehad: volgens mij zit dit helemaal goed!

    Hou je ons op de hoogte?

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahh geweldig wat je zegt! zeker houd ik jullie op de hoogte! Afgelopen vrijdag zijn we gaan shoppen, en hij was helemaal trots om naast me te kunnen lopen in de stad!

      Verwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!