Pagina's

glamour - november 2012

Ik ben weer klaar met mijn maatschappijleer toets voor vandaag, morgen nog duits en maatschappijwetenschappen en ik ben weer helemaal klaar met die toetsweek!



Omdat ik het altijd toch leuk vind om een momentje voor mezelf te pakken en iedere keer weer de glamour te lezen, maar omdat ik niet bepaald behoefte heb aan die eindeloze hoeveelheid reclamepagina's die erin staan plaats ik hier ook voor jullie even een aantal interessante dingetjes!


down to earth- pagina 052

Oxfords zijn de nieuwe ballerina's. Tenminste in Hollywood, waar celebs hun hoge hakken maar al te graag verruilen voor de Engelse klassieker.zo zijn audrey tautou, jessica alba, rihanna en olivia palermo al gespot met deze schoentjes!


op de stip - pagina 056

Als je maar lang genoeg wacht, wordt alles vanzelf weer hip. Zo ook de polkadot, die zich dit seizoen manifesteert op de jeans van celebs zoals gwen stefani, taylor swift en cheryl cole. Ik zelf ben hier totaal geen fan van moet ik eerlijk zeggen, maar anderen kan het ontzettend leuk staan!



size matters - pagina 057

Hoezo crisis? Hollywood houdt een behoorlijke slag om de arm als het op arm candy aankomt. Heidi Klum, Eva green, Ellen pompeo en Gwen Stefani zijn al met deze trend gespot, dit gaat om enorme sieraden, het liefst goud. Persoonlijk ben ik hier wel fan van. Ik denk dat het vooral als ketting leuk is, maar glamour heeft het meer over armbanden.


emma watson's stijltips - pagina 074

1 negeer het ''no pain- no gain'' mantra.
2 houd het qua bloot op óf benen óf decolleté
3 focus qua make-up op je ogen óf lippen, nooit allebei.
4 draag geen outfit waarvan je weet dat je het er koud in zult krijgen
5 accepteer je lichaamsvorm bij het kiezen van de juiste jeans
6 ik hou van een cleane, simpele look. als je accessoires draagt, doe het dan met beleid.
7 daag nooit schoenen die om 8 uu al pijn zullen doen
8 maak het je niet te moeilijk door jezelf continu te bekritiseren: dat straal je uiteindelijk ook uit.
9 focus je op comfort zelfs als dat betekent dat je keer op keer hetzelfde zult dragen. als ik me comfortabel voel, voel ik me zo veel relacter en heb ik het veel meer naar mijn zin. dat maakt je sowieso veel aantrekkelijker




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!