Pagina's

dear diary

En jahoor! Ik ben eindelijk klaar met mijn toetsweek, tot grote opluchting en verbazing is alles ontzettend goed gegaan. Jammer genoeg gingen mijn toetsen van Duits en Maatschappijwetenschappen vandaag niet zo heel goed als ik gehoopt had..











Het leek net of mijn leraar maatschappijwetenschappen te weinig inspiratie had om meer toets vragen te bedenken, omdat één van de opdrachten niet veel inhield, namelijk dit: Bedenk een vraag voor jezelf over dit hoofdstuk en beantwoord deze, hier kun je twee punten mee verdienen.
Het is ook mogelijk dat hij gewoon niet wist wat hij aan moest met de toetsen van de volgende jaren dus liet hij ons maar iets verzinnen. Wat een pure onzin!



Maar gelukkig is er toch een einde gekomen aan deze helse week. Gelukkig ben ik er nog levend vanaf gekomen, en gelukkig ben ik er vandaag nog even tussenuit geweest met mijn dotjes. Ik ben met ze naar breda geweest en daar zijn we even langs de macdonalds gegaan en daarna zijn we heerlijk op het terras gaan zitten met een paar wijntjes. Puur genieten van de vrijheid die we eindelijk hebben! Ookal duurt dit niet heel lang aangezien ik nu alweer bijna ga slapen en ik morgen gewoon weer lekker naar school mag..

Gister toen ik in de bank aan het luieren was zei mama dat ik eens naar buiten moest kijken. Ach wat is het toch heerlijk om hier te wonen en iedere avond weer een verschillende zonsondergang te kunnen zien. Intens genieten is dat! Ik wil jullie dit beeld natuurlijk niet ontnemen dus hier komen de fototjes van gisteren avond!



liefs,

3 opmerkingen:

  1. hahah,w at een domme leraar, wou dat wij zo''n leraar hadden, dan had ik op elke toets een 10=)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn toetsweek is ook eindelijk afgelopen, alleen ging het bij mij niet zo goed als bij jou, haha! Maarja, volgende keer beter. Vind de foto's erg mooi geworden, ze zijn scherp en hebben karakter. Leuk:)

    Geniet lekker even van je (welverdiende) rust, zo'n toetsweek brengt toch stress met zich mee.

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! En wat een geweldig domme leraar zeg :')

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!