Pagina's

still alive!

Yep, ik leef nog hoor.
Ik heb geen flauw idee waarom ik helemaal niets gepost heb, maar ik voel me alsnog best schuldig tegenover jullie. Daarom zal ik proberen weer voldoende te posten, en om even mijn egoïsme eruit te gooien: ik doe dit niet alleen voor jullie, maar ook voor mezelf. Ik heb een uitlaatklep nodig voor álles wat ik kwijt wil in mijn leven, of iemand nou luistert of niet. Zo, dat was mijn egoïsme weer voor vandaag, verder ben ik een heel aardig en fatsoenlijk persoon!

Afgelopen week had ik gelukkig een weekje vrij van school, dit had ik verdiend, al vond ik het zelf. Ik kan namelijk volle schoolweken niet aan vanwege mijn depressie. Ik raak hier helemaal uitgeput van, maar ik heb het toch heel de tijd volgehouden met maar 1 dag vrij! Wat ben ik toch een bikkel!                              Thank God it's vacation!



Maandag: 

Ik kreeg een tapcursus op mijn werk. Ik had nóóit gedacht dat iemand twee dikke uren vol kan praten over de theorie van het tappen. Na de theorie kregen we twee uur praktijk les. Dit is wat ik nodig had.
 Ik heb namelijk al 2 jaar in de afwas gewerkt in dat restaurant, maar ik heb nog nooit in de bediening gewerkt, dus ook nooit getapt. Deze dag had ik geleerd het perfecte biertje te tappen. Het was eerlijk gezegd nog vrij spannend aangezien ik mijn eerste biertje mocht tappen met 14 kijkende collega's en kans op een valse grap van de begeleider als ik het fout zou doen. Zoiets als 'ze heeft maar een IQ onder kamertemperatuur'. Ik vond deze grap niet grappig, en daardoor dacht iedereen dat ik hem niet begreep, omdat ik 'een IQ onder kamertemperatuur had'. Thanks guys!
 Tot mijn grote verbazing was mijn 2e biertje vrijwel perfect. Ik had hem prachtig afgeschuimd in een hoek van 45 graden. Gelukkig was het naast een leerzame avond ook nog eens een hele gezellige avond, aangezien we ook nog eens al onze getapte biertjes zelf op mochten drinken. Doordat ik zo goed mijn best heb gedaan op het tappen krijg ik binnenkort een afschuimspatel met mijn eigen naam erin gegraveerd, awesome of niet?!

dinsdag: 

Ik ging uit eten met een vriendin van me. We hadden het ook niet geplant, maar dat maakt natuurlijk niets uit! We zouden eigenlijk gewoon op ons gemakje iets gaan drinken bij haar thuis, en ik vroeg of ik daar ook zou mogen blijven eten, dit mocht! Uiteindelijk kwam haar moeder er achter dat er maar genoeg eten in huis was voor één persoon, ze gaf ons geld mee en we gingen gezellig uit eten. Ik waardeerde dit zo erg van haar moeder, dit was een teken dat ze mij mocht, en ik weet dat zij moeilijk mensen accepteren kan.
 Well done, girl! Het was heerlijk bij mijn favo restaurant!

woensdag:

Een beetje rustig aan werken in de tuin, lekker geld verdienen, is ook oké toch?

donderdag:

Ik ben met mijn big brother en mijn ouders naar dierentuin blijdorp geweest! Was super gezellig om weer eens een echt familiedagje te hebben, al was 1 van mijn broers er niet bij.

vrijdag:

Ik ging naar de fysio zodat ze mijn nekspieren weer eens een keertje los konden gooien. Daarna ging ik met mijn dotjes uit in Breda, naar happy hour. Hier zijn wij vaste gasten, en de uitsmijter zelf zegt altijd tegen me dat dit mijn tweede huis is. Jammer genoeg was een vriend van me erg dronken en dacht hij leuk te zijn. Hij tilde me op en we vielen met zijn tweeën enorm hard op de straat. Het werd zwart voor mijn ogen. Ik had een klein schrammetje op mijn hoofd maar aangezien ik ook aardig wat gedronken had (alcohol verdunt je bloed enorm) leek het op een enorm gat. Nu loop ik lekker met een hersenschudding rond, maar het gaat ondertussen alweer wat beter!

zaterdag:

Van 11 tot 4 uur heb ik mijn tweede werkdag toch volgehouden, terwijl ik een hersenschudding had. Wat ben ik toch een bikkel! Het was wel zwaar, want het was echt ontzettend druk in het restaurant, zo vroeg al. Na het werk heb ik daar nog even iets gegeten en gedronken en ben ik naar huis gegaan. Oeps! Bijna vergeten! Mijn kapster stond voor de deur. Gelukkig was ik net gedoucht. Het sloot allemaal mooi aan, want zodra ik mijn haar had laten knippen moest ik richting het theater om naar de voorstelling 'meneer Ibrahim en de bloemen van de koran' te kijken. Ik verwachtte een stand-up comedian of tenminste iets in die richting, maar het was een toneelstuk (overigens wel zonder zang en dans zoals in musicals). Naar mijn mening was het erg interessant. Het ging over een vader die een zoon in de steek liet en de zoon 'Mozes' werd vrienden met dé arabier van het dorp 'meneer Ibrahim'. Ibrahim had Mozes geadopteerd en ze werden enorm gelukkig. (yep dit was een érg korte versie). Na de voorstelling ging ik nog eventjes de stad in met mijn dotjes en ben ik alsnog heel eventjes wezen stappen. 

vandaag:

Lekker luieren na alsnog een vrij zware week! Heerlijk! 

God is love,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!