Pagina's

enjoying life

vandaag heb ik eindelijk de foto's van mijn uitje naar de dierentuin voor jullie! Ik heb ervan genoten en wilde jullie ook laten genieten natuurlijk!






















Dit wil ik heel graag even kwijt nog: Je kan niet wachten op het geluk, je moet er zelf voor werken. Het is mogelijk jezelf gelukkiger te maken dan je bent. Als je bijvoorbeeld geweldige cijfers haalt op school door goed te leren dan geeft dit motivatie, hier word je gelukkig van. Ik althans. Komende week is mijn proefwerkweek, en ik heb al ontzettend hard geleerd hiervoor. Als ik vind dat ik weer genoeg heb geleerd voor de dag neem ik rustig wat tijd voor mezelf, zolang alles maar gedaan word. Dit werd zó stress verminderend.
Neem na het leren een lekker warm bad of ga lekker op je gemakje je huid of je haar verzorgen, of ga sporten! Dit zijn allerlei voorbeelden van dingen waar je van geniet en die ook nog eens goed voor je zijn! Fastfood komt dan niet eens meer in me op.

God is love,

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto´s! Welke camera heb je gebruikt? Ik heb ook proefwerkweek binnenkort, stress hem er wel voor aangezien het mijn eerste proefwerkweek is. Ben redelijk voorbereidt, maar vind het wel pittig hoor!

    Heel veel succes met je toetsen. Ik volg je nu via Bloglovin en GFC, ben benieuwd naar je volgende posten:)

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een canon EOS 300D, ik kan er nog niet zo goed mee overweg maar dat komt allemaal nog wel op zijn pootjes terecht! Proefwerkweken geven altijd heel veel stress maar zolang je maar weet van jezelf dat je je best gedaan hebt, meer dan je best kan je niet doen, ongeacht de resultaten!
      liefs,

      Verwijderen
  2. Leuke foto's, vooral die eerste met dat olifantje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die eerste foto is zo leuk! (: En ik ben het heeelemaal eens met die laatste zin . (:

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!