Pagina's

outfit:bordeaux rood

hi meiden!


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost, het spijt me! Ik heb het namelijk heel druk met dingen regelen en de laatste afspraken nakomen voor dat school weer begint, maar vooral heb ik het druk met werken! God, wat is het toch warm, veel te warm om te werken eigenlijk.
shoes-van Haren
oorbellen-kruidvat


top-return
Hierbij wil ik gelijk even kwijt dat jammer genoeg de winactie niet doorgaat. Waarom niet? Zoals onder de winactie ook al vermeld stond, er moesten minstens 10 verschillende personen meedoen. Het spijt me maar het is niet anders, de winactie is afgelopen zonder winnaar. 
broek-H&M
Wel heb ik voor jou de kans om meer bekendheid te krijgen met je blog. Als je een mailtje stuurt naar refreshingviewonfashion@hotmail.com zal ik een mailtje terug sturen met een vragenlijst/interview. Dan kunnen jullie deze invullen en weer terug sturen. Lijkt dit jullie niet leuk om te doen? Dan kan ik ook mijn volgers eens ergens mee in betrekken en ze gelijk beter leren kennen! Als je leuke en interessante antwoorden hebt op mijn vragenlijst kom je natuurlijk op deze blog terecht met naamvermelding en eventueel foto's!

lots of love,





1 opmerking:

  1. Heey!

    Ik ben Emily van The Travel Runway en wil graag geïnterviewd worden.
    Je e-mailadres geeft een error, dus ik zou graag een mailtje willen krijgen op contact@thetravelrunway.nl

    Groetjes, Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!