Pagina's

dutch post

Ik merk dat er steeds meer 'tags' (vragenlijsten) op blogs komen, en ik kan natuurlijk niet achter blijven dan!



Ook vind ik het fijn zodat jullie mij dan beter kunnen leren kennen, dan weet je tenminste wie al die blogposts maakt! vinden jullie dat niet fijn dan? Ik vind het wel gek om een keertje Nederlands te praten op mijn blog hoor, ook omdat ik vaak in het engels denk. Ik weet trouwens dat mijn engels niet perfect is, maar kom op ik ben pas net 16, en kan weinig dingen onthouden. Toch wil ik later engels lerares worden hihi, dus dat word hard mijn best doen!

1: hoe heet je?
Evi.

2: ben je tevreden met die naam?
Jaa jawel hoor, als ik een jongen zou zijn zou ik Ivo heten, dus dit is beter!

3: Wat doe je het liefst in het weekend?
Uitgaan, terrassen, shoppen, maar vooral bankhangen.

4: Bij welke winkels kijk je vaak tijdens het winkelen?
H&M, Return, Stretch, Vero Moda, Pieces etc, maar ook winkeltjes waar ik nog nooit binnen ben geweest voor aparte items! zoals Caractère in Roosendaal.

5: Wat vind je de leukste trend van dit moment?
Ik houd niet van trends, volg ze ook niet, dus zou eerlijk gezegd niet eens weten welke trends er allemaal wel niet aan de gang zijn. Onbewust doe je altijd wel mee met trends als ze alleen die dingen nog verkopen in de winkels waar je vaak komt. Maar ik ga niet bewust zoeken naar die LBD of peplum jurkje of maxi-rok, of die o zo speciale kleur.

6: In welk schooljaar zit je?
Volgend jaar zit ik in de 4e

7: Welk niveau doe je?
Havo. Jammer genoeg, maar ook heel lucky. Ik ben begonnen op vwo+, ben toen gezakt naar havo, en moest vorig jaar in havo 3 eigenlijk naar vmbo(wij hebben geen vmbo op onze school). Ze hebben toen tegen me gezegd dat ik een test moest doen om te kijken of ik wel havo geschikt ben. Ze hebben me ook gematst omdat ik de helft van het jaar ziek en de andere helft 'ziek' ben geweest. Me so lucky!

8: Denk je dat je je diploma hiervoor haalt?
Dat zullen we dan wel zien, ik hoop het natuurlijk. Ik denk het ook wel hoor, maar je weet nooit wat de toekomst je brengt!

9: weet je al wat je later wilt studeren/worden?
Ik wil graag Engels lerares worden op een middelbare school, ook op Havo niveau, dan ga ik naar de HBO op het Fontys in Tilburg.

10: Naar wiens muziek luister je vaak?
Uhm, tja ik luister niet vaak naar 1 bepaald persoon. Ik luister namelijk meestal radio of iets en dan het liefst op een hiphop zender, maar als ik het toch zou moeten zeggen denk ik toch echt Adele.

11: Je favoriete song?
Mijn favoriete song verschilt per dag, vandaag is dat: Jay-z en Kanye west- No church in the wild.

12: Wat is de mooiste film die je ooit gezien hebt?
Definitely Anastasia, no doubt. Na al die jaren vind ik dat nog steeds een mooie film.

13: En de slechtste?
Ik heb geen flauw idee, ik kijk eigenlijk niet zo vaak films en als ik iets van plan ben te kijken val ik meestal in slaap..

14: Wat kies je: Sinterklaas of kerst?
Kerst, omdat het veel met het geloof te maken heeft, maar ook omdat ik met Sinterklaas geen cadeautjes krijg en wel met kerst!

15: Wat eet je het liefst als avondgerecht?
gebakken mosselen in kruidensaus, pistoletje ham/kaas warm speciaal, of macaroni met kaas en hamblokjes en ketchup.

16: En als lunch?
tosti's!

17: En als tussendoortje?
Op het moment is dat Boterkoek, maar dat verschilt per dag eigenlijk. Als ik trek heb in iets zoets het liefst boterkoek natuurlijk, maar ik heb eigenlijk vaker trek in iets hartigs, dus dan ga ik lekker noodles maken!

18: Welk tv-programma kijk je graag?
Two and a half men(was leuker met Charlie), The big bang theory, Family guy, South park, American dad, Degrassi(the next generation), Icarly, Big time rush, Victorious, en Spongebob natuurlijk haha(not)

19: Als je moet kiezen: MSN of Hyves?
Eigenlijk geen van beiden meer hoor, misschien is een betere vraag facebook of whatsapp, maar die stop ik er zometeen zelf wel tussen(dit is een standaard vragenlijst). Als ik echt moet kiezen kies ik toch voor MSN, omdat je dan gewoon al je contacten bij elkaar hebt en met hun prive kunt praten

20: Als je moet kiezen: Facebook of WhatsApp?
WhatsApp, dezelfde reden als hierboven, omdat je al je contacten bij elkaar hebt en met hun privé kunt praten. Al is het wel fijn om te kunnen Facebooken als je even geen zin hebt om de hele tijd op je telefoon te tikken.

21: Als je moet kiezen: stad of dorp?
Dorp, er gaat niets boven een lekker vredig rustig dorpje, al moeten er dan ook wel jongeren wonen hoor! De stad vind ik trouwens ook wel fijn hoor omdat je dan overal dichtbij bent, aangezien ik 3 kwartier moet fietsen om op school aan te komen.

22: Als je moet kiezen: H&M of Zara?
H&M, hier vind ik áltijd iets leuks. Bij de Zara moet ik vaak lang zoeken voordat ik een speciaal en goed passend item heb gevonden, bovendien is de Zara over het algemeen duurder.

23: waar kan jij echt niet tegen?
Tegen mensen die continu zeuren hoe moeilijk ze het wel niet hebben. Ik kom namelijk serotonine tekort in mijn hersenen waardoor ik niet zomaar gelukkig kan worden(word verholpen met medicijnen). Ik voel me dus vaak niet ok terwijl er absoluut niets aan de hand hoeft te zijn, terwijl ik dat vaak wel gehoopt had toen ik nog niet wist wat er precies aan de hand was. Daarom zeg ik tegen die mensen die continu zeuren over hun leven en over problemen die ze hebben dat ze blij mogen zijn met een probleem dat ze aan kunnen pakken! Ookal kan het hard klinken, zo denk ik er echt over.

24: Hoe zie jij jezelf over twintig jaar?
Hetzelfde als nu, maar dan twintig jaar ouder.

25: heb je nog iets te melden?
Nou, ik hoop dat mijn volgers me nu beter hebben leren kennen, als ze al de moeite hebben genomen dit te lezen. Ik daag ze uit om dezelfde vragenlijst in te vullen en daar de link van bij mij in mijn reacties zet! Hieronder is dus een versie die gekopieerd kan worden voor jullie!

1: hoe heet je?
2: ben je tevreden met die naam?
3: wat doe je het liefst in het weekend?
4: bij welke winkels kijk je vaak tijdens het winkelen?
5: wat vind je de leukste trend van dit moment?
6: in welk schooljaar zit je?
7: welk niveau doe je?
8: denk je dat je je diploma hiervoor haalt?
9: weet je al wat je later wilt studeren/worden?
10: naar wiens muziek luister je vaak?
11: je favoriete song?
12; wat is de mooiste film die je ooit hebt gezien?
13; en de slechtste?
14; wat kies je: sinterklaas of kerst?
15; wat eet je het liefst als avondgerecht?
16; en als lunch?
17; en als tussendoortje?
18: welk tv-programma kijk je graag?
19: als je moet kiezen: Msn of Hyves?
20: als je moet kiezen: facebook of WhatsApp?
21; als je moet kiezen: stad of dorp?
22: als je moet kiezen; H&M of Zara?
23; waar kan je echt niet tegen?
24; hoe zie jij jezelf over twintig jaar?
25; heb je nog iets te melden?


liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!