Pagina's

cutest redhead ever

hello girls!
deze post gaat over Ariana grande. Ik ken haar van het programma 'victorious' en daar vond ik het een prachtig en enorm schattig meisje dus een tijdje geleden dacht ik, laat ik eens wat research doen. Nu blijkt dat ze veel meer doet/heeft gedaan dan spelen in victorious. Ik kon het niet laten om een post over haar te schrijven. Ik wil jullie mening over haar natuurlijk ook horen!
Meet Ariana Joan Butera-Grande!

Hier komen een paar algemene dingen:
Ze is geboren op 26 juni 1993, dus ze is nog vrij jong! Ze is amerikaanse actrice maar een zangeres van Italiaanse afkomst, ze is geboren en getogen in Boca Raton in Florida. Mij is ze bekend geworden door de serie 'victorious'. maar na wat research bleek dat ze haar acteerdebuut maakte in de Broadway-musical 13. Ze heeft ook de stem ingesproken van diaspro van winx club. 
Ze houd zich bovendien niet alleen bezig met acteren maar ook met muziek, laten we een kijkje nemen! Ze begon 4 jaar geleden ongeveer covers en liedjes te posten op youtube. op 20 december 2011 kwam haar allereerste single 'put your hearts up' uit.(prachtlied/stem) op 28 december 2011 zong ze haar 2e single 'honeymoon avenue'.

Ik denk dat ze vooral bekend staat om haar mooie haarkleur, en dat er al heel veel meiden naar de kapper zijn gegaan met een foto van haar om te zeggen: 'deze kleur wil ik!'. Zoiets begrijp ik volkomen, maar ik ben voorlopig nog wel tevreden met mijn dip-dye! 

Veel mensen zeggen dat ze overhyped word, althans dit las ik op verschillende sites. Ik vind ten eerste dat iedereen natuurlijk een eigen mening mag hebben, en ten tweede dat mensen gelijk hebben dat ze fan zijn van haar. Ze is een upcoming-artiest qua zingen, en als actrice heeft ze het al helemaal gemaakt.
Ik vind dat ze een prachtige lach heeft, en hele schattige kuiltjes in haar wangen. Ze heeft ook van die hele grote onschuldige puppy-oogjes, die ze in de serie 'victorious' vaak genoeg gebruikt. In die serie heeft ze een heel lief en schattig maar ook grappig karakter, en dat wekt de indruk dat ze dit ook in het echte leven heeft.


Ik weet natuurlijk niet of dit ook in het echte leven zo is, ik ken haar niet, jammer genoeg!
Wel heb ik hier een 'exclusief' interview over haar gevonden. 

Ook de stijl van Ariana Grande vind ik leuk! 
Af en toe wat gewoontjes, maar lekker casual mag toch ook wel eens? Op de rode loper ziet ze er vaak chique uit, maar ik neem aan dat ze dan dik word betaald om designerkleding aan te trekken! Ik heb altijd wel het idee dat het een meid is met een sterke persoonlijkheid, dat ze draagt wat ze zelf wil, en waar zij zich goed in voelt. Ik heb ook het gevoel dat ze niet zo 'mediageil' is als andere mensen, ze heeft zelfs graag contact met haar fans schreef ze in haar interview! 


Als ze niet op een rode loper staat ziet ze er vaak een beetje hippie-achtig uit, heel vrij, met felle kleuren, en gewoon schattig! Hier volgen wat foto's:





Nou dit was het dan. Ik hoop dat jullie van deze (zeer lange) post genoten hebben, en er ook inspiratie uit gehaald hebben, net zoals ik dat heb gedaan. Want ik hou van zingen en acteren, en zoals ze in de laatste vraag van dat interview antwoordde:
Anything can happen. Do what you love and if you want to make that your life, then keep doing it and eventually something will happen. If you really love what you're doing, stay true to it and you'll definitely get to show everyone!

liefs,

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind haar zooooo vreselijk mooi. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het interview staat online!


    sisisbloggie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Don't be scared to share your opinion, I love to read everything!